Gestionează documentele de intrare-ieșire sau interne ale firmei și păstrează istoricul acestora
Scopul acestui program este inregistrarea centralizata a corespondentei in firma, fie si numai ca referinta, numerotarea intrarilor si iesirilor pentru a pastra ordinea si a pastra istoricul.
Datele partenerilor persoane juridice se citesc automat din site-ul ANAF dupa codul fiscal.
Documentele receptionate in registratura pot sa fie partajate cu colegii, alesi individual sau parte din anumite grupuri.
Daca un fisier este partajat atunci el devine disponibil pentru destinatarul lui, care il poate descaarca si utiliza imediat.
Documentele pot avea alerte setate, in functie de data expirarii sau de termenul de solutionare necesar. Programul arata alerte cu un anumit numar de zile inainte de data alertate, in functie de felul in care a fost configurata alerta.
Sistemul anunta prin email si (optional) prin sms despre documentele partajate.
La o inregistrare din Registratura se pot atasa un numar nelimitat de documente. Documentele pot avea alerte individuale.
Folosim module cookie pentru a oferi cea mai bună experiență de navigare pe site. Vezi Politica de cookie