-
Să fie online si sa il poti folosi de oriunde impreuna cu toata echipa (pe tot, nu numai CRM-ul)
-
Să contina si gestiune si facturare si contabilitate si salarii, etc, toate in aceeasi baza de date comuna, astfel incat orice introduci intr-o parte, apare automat si in alte parti, acolo unde e nevoie, sub diferite forme (date brute, rapoarte, selectii, etc)
-
Există multe si diverse functiuni de care o firma poate avea nevoie. Daca exista unele care iti trebuie si nu sunt in soft-ul tau, cum ar fi sa ai cu cine vorbi despre ele (care poate face ceva in acest sens)?
-
Contabilitatea este un subiect controversat pentru multi manageri, este un fel de “relatie toxica” – nu o iubim dar nici nu putem trai fara ea – si asta din mai multe motive posibile: nu stim ce face cand nu ne uitam, spune tot “din casa”, iar uneori ne surprinde, dar niciodata in mod placut. Cum ar fi un soft mai transparent, in care participi si vezi ce se intampla imediat? Cum ar fi un soft in care contabilitatea se inregistreaza singura in proportie de peste 80%, pe masura ce echipa face ce facea oricum?
-
Cum ar fi sa poti bifa, pentru fiecare coleg, la ce buton sa aiba acces si la care nu? Mai mult, la ce departament, gestiune, centru, etc?
-
Să arate si sa se miste ca un soft din zilele noastre? :)