Folosim module cookie pentru a oferi cea mai bună experiență de navigare pe site.
Politica de utilizare a cookie-urilor 

Managementul Relației cu Clienții

Synapsa CRM integreaza o gama larga de facilitati pentru gestionarea activitatilor legate de vanzari si gestionarea relatiei cu clientii.

Aplicatia este web-based, la fel ca si intregul sistem Synapsa ERP.
Toate documentele se stocheaza in cloud sau in serverul firmei.
Nu este necesar sa fii la birou pentru a lucra la intreaga capacitate.

Mai mult, Synapsa este ideal pentru companiile cu puncte de lucru aflate la distanta, pentru ca este special creat pentru a putea permite orice structura administrativa, astfel incat, in orice moment sa se poata extrage rapoarte de eficienta pe: centre, puncte de lucru, departamente, echipe, persoane.

Functiunile sunt organizate in 4 aplicatii, iar ariile de functionalitate acoperite sunt urmatoarele:

Vanzari/Facturare

  • Peste 20 de metode de Facturare
  • Facturare recurenta
  • Comenzi, avize, livrari
  • Oferte, proforme
  • Certificate de garantie
  • Fise de clienti
  • Facturare in valuta, invoice, credit note
  • Scadentare de incasari in lei/valuta
  • Incasari chitante/bon fiscal/card/viramente bancare.
  • e-factura

Contracte

  • Contracte de vanzari
  • Contracte de inchiriere
  • Contracte de servicii sau tarife
  • Configurare facturare recurenta in baza de contract
  • Configurare rate de incasat
  • Rapoarte de incasari pe contract
  • Status configurabil al contractului, multiple date de executie/finalizare.
  • Lucrari atasate la contract
  • Consumuri de materiale si manopera interna sau de la terti, atasate la contract
  • % Marja bruta a contractului - calcul automat, la zi

Preturi si Tarife

  • Liste de preturi (cataloage de vanzari)
  • Date de valabilitate
  • Preturi cu/fara TVA
  • Drepturi de acces la listele de preturi
  • Asignarea listei de pret la un punct de lucru, grup de persoane sau POS.

Retail

  • Fiecare POS poate lucra cu o lista de pret diferita
  • Asignarea POS-ului pe: punct de lucru, casierie separata, conturi analitice distincte
  • Aplicatie de retail online - configurare rapida cu casa de marcat
  • Casa de marcat lucreaza in regim de imprimanta ficala - nu se inregistreaza PLU-uri in AMEF.

CRM

  • Contacte, prospecti/lead-uri, cu status customizabil
  • Statistici pe campanii
  • Api pentru importul automat al lead-urilor in Synapsa CRM
  • Formatare email si trimitere catre lead-uri
  • Generarea ofertelor insotite de texte explicative
Clienti - parteneri cu rol intern

In Synapsa, redundanta datelor este tratata cu maxima seriozitate. Pentru aceasta, este necesar ca orice persoana fizica sau juridica ce intra in relatii cu compania, sa apara o singura data in sistem. Un partener poate avea mai multe roluri cumulativ: furnizor, client (si orice alt rol) - si in acestea poate fi incadrat in mai multe conturi contabile.
Aceasta inseamna inclusiv ca datele aferente acestei entitati sunt stocata o singura data, intr-un singur loc, si pot fi accesate simultan, sub diferite forma, in punctele de interes, ca de exemplu: la facturare si in acelasi timp in registrul de Vanzari sau in declaratiile 390/394.
In acelasi timp, orice fisa de client se poate obtine in acelasi rapoart pentru toate conturile in care este implicat, cum ar fi 4111, 419, 418, 4118 - deci inclusiv avansuri, facturi neintocmite, clienti incerti sau in litigiu

Note contabile aferente facturilor

Synapsa contine un sistem bine pus la punct si automatizat de inregistrare automata a facturilor in contabilitate, oricat de complexe ar fi si indiferent ce contin: marfuri, produse, servicii, chirii, utilitati, etc.

Scaderea stocurilor odata cu factura sau ulterior

Synapsa contine un sistem flexibil de a inregistrare a miscarii stocurilor in legatura cu facturarea, pentru situatii diverse, de la cele mai simple la cele mai complexe, in lei si in valuta. Iesirea din Gestiune este urmarita in programul de Gestiune si - in cazul vanzarii produselor proprii - si in programul de Productie.

Listele de preturi

Listele de preturi pot fi folosite in programele Facturare, Contracte, Retail si Restaurant.

Contractele

Notele contabile inregistrate in programul de Comercial sau Contabilitate pot sa fie asociate la Contracte, astfel incat ulterior sa se poata extrage rapoarte aferente veniturilor/cheltuielilor si respectiv incasarilor/platilor efectuate la acele contracte.