Companiile de construcții sunt organizații complicate, cu multe piese în mișcare, iar a conduce una este ca și cum ai dirija mai multe orchestre simultan. Trebuie să gestionezi forța de muncă, echipamentele, materialele și uneltele, să urmărești facturile și plățile, să estimezi corect și să licitezi pentru contracte, să menții locurile de muncă pe drumul cel bun și sub buget și să faci față tuturor curbelor de-a lungul drumului.
Fără ajutorul unui sistem informatic bun, este ușor ca situația să devină foarte greu de stăpânit. Iată 10 motive pentru a alege Synapsa ERP.
1. Devize
Generează devizul in baza indicatoarelor de norme de constructii sau a normelor din nomenclatorul propriu. Genereaza rapoartele pentru licitatii. Creează oferta cu aspect profesional și trimite-o clientului direct pe e-mail.
Daca folosesti alte programe pentru devize, importa devizele acceptate in Synapsa, pentru a urmari mai departe executia.
2. Managementul proiectelor
Deschide oricate proiecte simultan. Synapsa te ajuta să ai o evidență precisă, separată pentru fiecare.
3. Planificare
Planifică lucrările in timp. Alocă personalul și utilajele. Planifică achiziția de materiale.
4. Lanțul de aprovizionare
Gestionează achizițiile, generează și stochează documentele, incepand de la necesitate și pană la recepția materialelor și serviciilor.
5. Operare automată a achizițiilor prin OCR
Operează rapid facturile de achiziție prin recunoașterea automată a datelor din facturile scanate.
6. Gestiune detaliată, stocuri precise
Inregistrează și produce documentele necesare pentru orice mișcări de gestiune: niruri, bonuri de consum, retururi, custodii, rezervări, etc.
7. Costuri cu utilajele. Integrare GPS
Calculează costurile cu utilajele alocate pe fiecare proiect, in funcție de foile de parcurs și toate cheltuielile inregistrate, inclusiv combustibili, reparații, asigurări, certificări, amortismente.
8. Contabilitate integrată, completă, pană la bilanț și declarația SAF-T
Mai mult de 80% din tranzacțiile economice din firmă se pot contabiliza instant, automat, in bază de șabloane. Astfel, toată echipa poate participa la introducerea datelor, ușurand munca in departamentul de contabilitate și generand rezultate financiare la zi.
9. Resurse umane, pontaje și salarii
Generează documente de personal in bază de șabloane. Generează organigrama. Inregistrează pontajele pe lucrări. Calculează salariile și declarația unică.
10. Tehnologie modernă. Toată echipa, simultan, de oriunde
Mediu de lucru diferit in aplicație, pentru fiecare utilizator. Astfel, fiecare poate participa, avand acces la datele aferente postului său.
Vizibilitate si control
Synapsa te ajuta sa imbunatatesti vizibilitatea, individualizarea si profitabilitatea proiectelor si sa intaresti controlul asupra tuturor proceselor din firma.
Functiuni multiple
Management financiar-contabil, stocuri materii prime si obiecte de inventar, gestiune pe contracte, proiecte si lucrari, mentenanta utilajelor, personal si salarii,
CRM, analize pe centre + posibilitati de dezvoltare si extindere, in functie de nevoile companiei.
Date in timp real
In Synapsa, toate procesele si tranzactiile din zonele de comercial, financiar si gestiune se contabilizeaza automat, instant.
Tehnologie si mobilitate
Synapsa este un sistem ERP in intregime web-based. Lucrezi pe o platforma de ultima generatie, care te ajuta sa imbunatatesti colaborarea intre departamente si
sa automatizezi procesele.
Confidentialitatea datelor + simplitate pentru utilizatori
In Synapsa, fiecare utilizator are acces la "butoanele" lui, organizate in propriul tablou de bord.