Restaurant
Functiuni de baza
- Permite gestionarea vanzarilor pe mese
- Permite definirea meselor si aranjarea lor in asa fel incat sa fie usor si intuitiv de urmarit; sistemul de aranjare a meselor este drag&drop
- Mesele sunt marcate diferit in functie de stadiul in care se afla:
- daca sunt ocupate,
- daca s-a emis sau nu o nota de plata,
- daca s-a emis nota de plata si clientul a mai comandat ulterior fara a se emite o nota finala
- Permite gasirea rapida, vizuala, a articolelor dupa grupa in care au fost incadrate (ex: vinuri, prajituri)
- Functioneaza pe dispozitive cu sau fara ecrane touch-screen
- Se interfateaza cu diferite tipuri de case de marcat
- Permite incasarea cu numerar sau card
- Permite reduceri/discount
- Permite inregistrarea pierderilor prin distrugere (ex: sticla sparta)
- Permite inregistrarea de protocol
- Permite anularea unui bon sau re-printarea la casa de marcat
- Permite listarea notelor de plata; se pot lista mai multe note, pana la inchiderea mesei cu bonul fiscal
- Permite listarea de note interne de comanda catre bucatarie/bar
- Rapoarte:
- Vanzari pe articole, pe perioda aleasa, in ordine alfabetica sau top-down
- Lista bonurilor fiscale pe o perioada, in care se pot vedea vanzarile de articole pe fiecare bon, facand click pe un bon anume
- Total vanzari pe zile
- Rapoartele de vanzari pe anumite perioade (zile) pot fi urmarite considerand ziua in intervalul orar 0-24 dar si in intervalul orar 7(dimineata)-7(a doua zi dimineata) - pentru a fi mai usor de corelat cu rapoartele Z de la casa de marcat, care se extrag, in restaurant, de obicei, dupa orele 12 noaptea
{thumbvideo}
Aplicatia de restaurant/bar este integrata cu sistemul ERP
- Sistemul permite lucrul simultan cu mai multe restaurante/baruri pe aceeasi firma si mai multe case de marcat
- Configurarea articolelor, preturilor, gestiunilor si a tuturor parametrilor de lucru se face centralizat
- Puteti urmari activitatea din orice restaurant, sau miscarea stocurilor, oriunde ati fi
- Catalogul de articole la vanzare poate sa fie acelasi pentru toate POS-urile sau distinct pe fiecare in parte, deci se pot vinde aceleasi articole, cu preturi diferite, in diferite restaurante
- Listele de preturi pot fi setate pe perioade de valabilitate
- Fiecare articol are cota proprie de TVA
- Inregistrarea vanzarii este insotita de inregistrarea automata in contabilitate, in conturile de clienti si venituri; acestea se inregistreaza punand in evidenta locatia de provenienta astfel incat sa se poata urmari cu usurinta veniturile pe un anumit POS sau/si locatie
- Se inregistreaza automat notele contabile pentru incasarea prin numerar sau card
- Inregistrarea incasarilor cu numerar se face separand incasarile pe case, astfel incat se pot urmari cu usurinta incasarile de la fiecare POS si/sau magazin
- Vanzarile de la un POS pot sa fie fiecare din alta gestiune sau mai multe dintr-o gestiune comuna
- Aplicatia de retail avertizeaza daca un articol este in stoc sau nu, daca are reteta sau nu, dar poate permite vanzarea, in functie de setari
- Prin aplicatia de gestiune se inregistreaza:
- NIR-urile
- transferurile intre gestiuni
- schimbarile de preturi
- inventare
- Pentru mancaruri, cocktailuri sau bauturi la draft se definesc retetele, astfel incat scaderea din gestiune sa se faca in functie de acestea
- Scaderea materiei prime aferenta retetelor poate sa fie din gestiuni diferite in functie de punctul de vanzare; astfel, chiar daca aveti trei restaurante in aceeasi firma, gestiunile bucatariilor si barurilor vor fi distincte; cu posibilitatea de a face transferuri intre ele
- Prin aplicatia de gestiune se urmaresc stocurile cantitativ si valoric
- Sistemul permite scaderea din stocuri in doua moduri, la alegere
- scadere automata, in timp real, sau
- scadere periodica, asistata de utilizator: zilnica, saptamanala sau la alte intervale
- Valorile din stocuri sunt corelate cu valorile din conturile contabile corespunzatoare: valoarea marfurilor, valoarea adaosului comercial, a TVA neexigibila
- Puteti vedea in orice moment ce mese sunt ocupate intr-un restaurant, folosind telefonul dvs.
- Puteti vedea orice raport de pe orice dispozitiv mobil, smartphone sau tableta
- Se pot prelua comenzi folosind o tableta conectata la WiFi
Aplicatia de Restaurant este integrata nativ cu celelalte aplicatii din suita Synapsa ERP: Financiar-Contabilitate, Gestiune, Productie, Preturi si tarife.