logo

Synapsa Tasks

Aplicația pentru manageri informați și echipe eficiente

Partajezi informațiile și colaborezi cu echipa prin sarcini de lucru în proiecte.

achizitii

Sarcini

Colaborezi cu echipa în mod organizat prin sarcini de lucru.

Proiecte

Definești proiecte și lucrările din cadrul acestora.

Incasari si plati

Ești la curent cu stadiul încasărilor și plăților pe facturile emise și primite.

Achizitii

Lansezi comenzi de aprovizionare si urmaresti parcursul lor.

Stocuri

Gestionezi cu usurinta stocul prin scanarea codurilor de bare direct cu telefonul.

Parteneri

Partajezi informațiile despre colegi, furnizori, clienți, persoane de contact.

Definesti proiectul

Definești proiectele și lucrările din cadrul acestora.

Sarcini de lucru

Sarcinile au atașate multiple informații, cum sunt: responsabil, proiect, lucrare, client, status, categorie, etichetă, termen, rezoluție, și altele.

Comenzi de aprovizionare

Lansezi solicitări de aprovizionare și participi în lanțul de aprobare pentru achiziție.

Furnizori si clienti

Ești la curent cu stadiul încasărilor și plăților pe facturile emise și primite.

Stocuri

Vezi stocul, istoricul de intrări-ieșiri și îl gestionezi în timp real prin bonuri de consum, transfer, retur.

Rapoarte

Vezi rapoartele operationale si financiare pe proiecte.

Datele furnizorilor si clientilor

Oriunde ai fi, pe telefon sau calculator, la birou sau in aeroport, poti vedea informatiile importante despre partenerii tai comerciali.

Date de contact

Ai datele partenerilor la indemana oriunde ai fi: date de contact, datele oficiale din portalul ANAF, adrese, numere de telefon, persoane de contact.

Facturi si plati

Selectezi cu usurinta folosind diverse criterii de filtrare: facturile neincasate/neplatite, pe furnizori/clienti si scadente, lista facturilor, soldul pe fiecare furnizor sau client.

achizitii

Eficient

Coduri de bare sau coduri QR

Prin folosirea codurilor de bare sau QR, timpul de identificare si alegere a articolelor se diminueaza drastic si creste precizia gestionarii stocurilor.

Scaneaza si stocheaza coduri de bare

Codurile de bare se pot folosi in Synapsa la orice pas, pentru a identifica instant articolele, inca din faza de inregistrare a solicitarilor de achizitii, inclusiv la cautarea in nomenclatorul de articole, in stocuri sau in istoricul de miscari din gestiune.

gestiune
Mobil

Comenzi de achizitie

Foloseste aplicatia Synapsa Tasks pentru a lansa comenzi de achizitie si a contribui la parcursul lor: aprobare, respingere, urmarire stadiu.

Vezi in timp real

Vezi in timp real stocurile din toate gestiunile la care ai acces pentru consultare.

Inregistrezi

Poti inregistra comenzi de achizitie, dar si miscari din gestiunile la care ai acces, direct in telefon: intrari, iesiri, retururi.

achizitii

Asociezi unul sau mai multe dispozitive la contul Synapsa

Ai posibilitatea sa asociezi mai multe dispozitive la unul sau mai multe conturi Synapsa. Prima autentificare se face folosind un cod QR. Daca ai instalat aplicatia si nu ai inca un cont Synapsa, poti face o solicitare direct din aplicatie.

sarcini
Dacă ai nevoie de asistență sau pentru orice întrebari legate de aplicație, ne găsești în chat și la
support@synapsa.ro
sales@synapsa.ro

Ești gata să începi proiectul tău?

  • Pe orice dispozitiv
  • 25+ module la alegere
  • 700+ funcțiuni
  • Implementare asistată
  • Documentație video
  • Asistență video, telefon, chat, email
Incepe proiectul tau Synapsa
Metrics 52 /41 /1/ 0