Partajezi informațiile și colaborezi cu echipa prin sarcini de lucru în proiecte.
Colaborezi cu echipa în mod organizat prin sarcini de lucru.
Definești proiecte și lucrările din cadrul acestora.
Ești la curent cu stadiul încasărilor și plăților pe facturile emise și primite.
Lansezi comenzi de aprovizionare si urmaresti parcursul lor.
Gestionezi cu usurinta stocul prin scanarea codurilor de bare direct cu telefonul.
Partajezi informațiile despre colegi, furnizori, clienți, persoane de contact.
Definești proiectele și lucrările din cadrul acestora.
Sarcinile au atașate multiple informații, cum sunt: responsabil, proiect, lucrare, client, status, categorie, etichetă, termen, rezoluție, și altele.
Lansezi solicitări de aprovizionare și participi în lanțul de aprobare pentru achiziție.
Vezi stocul, istoricul de intrări-ieșiri și îl gestionezi în timp real prin bonuri de consum, transfer, retur.
Vezi rapoartele operationale si financiare pe proiecte.
Oriunde ai fi, pe telefon sau calculator, la birou sau in aeroport, poti vedea informatiile importante despre partenerii tai comerciali.
Ai datele partenerilor la indemana oriunde ai fi: date de contact, datele oficiale din portalul ANAF, adrese, numere de telefon, persoane de contact.
Selectezi cu usurinta folosind diverse criterii de filtrare: facturile neincasate/neplatite, pe furnizori/clienti si scadente, lista facturilor, soldul pe fiecare furnizor sau client.
Prin folosirea codurilor de bare sau QR, timpul de identificare si alegere a articolelor se diminueaza drastic si creste precizia gestionarii stocurilor.
Codurile de bare se pot folosi in Synapsa la orice pas, pentru a identifica instant articolele, inca din faza de inregistrare a solicitarilor de achizitii, inclusiv la cautarea in nomenclatorul de articole, in stocuri sau in istoricul de miscari din gestiune.
Foloseste aplicatia Synapsa Tasks pentru a lansa comenzi de achizitie si a contribui la parcursul lor: aprobare, respingere, urmarire stadiu.
Vezi in timp real stocurile din toate gestiunile la care ai acces pentru consultare.
Poti inregistra comenzi de achizitie, dar si miscari din gestiunile la care ai acces, direct in telefon: intrari, iesiri, retururi.
Ai posibilitatea sa asociezi mai multe dispozitive la unul sau mai multe conturi Synapsa. Prima autentificare se face folosind un cod QR. Daca ai instalat aplicatia si nu ai inca un cont Synapsa, poti face o solicitare direct din aplicatie.
Folosim module cookie pentru a oferi cea mai bună experiență de navigare pe site. Vezi Politica de cookie