Rezolva tot ce tine de vanzari. Facturi, comenzi, avize, proforme, livrari, certificate de garantie si multe alte functiuni.
Rezolva tot ce tine de vanzari. Facturi, comenzi, avize, proforme, livrari, certificate de garantie si conformitate si multe alte functiuni.
Cu Synapsa Gestiune este ușor să localizezi în orice moment orice articol în spatiu și timp. Astfel este nu numai ușor dar și plăcut să gestionezi stocul real, la zi, împreună cu toată echipa.
Cu Synapsa ai un proces de achizitie transparent si eficient. Uita de aprobarile prin telefon sau Whatsapp.
Cu Synapsa CRM este ușor să gestionezi activitatea de prospectare, să generezi oferte și să ai o bună comunicare cu clienții potențiali.
Facturi, comenzi, avize, proforme, livrări, certificate de garanție și conformitate și multe alte funcțiuni.
Cu Synapsa Contracte este ușor să ții contractele în ordine și să ai informațiile și documentele la îndemână în orice moment, oriunde ai fi.
Tot ce ține de contabilitate și raportare curentă, atât către ANAF, dar mai ales către conducerea firmei
Gestionează si urmarește toate operațiunile de trezorerie: in casierii, conturi bancare, instrumente de plata, in lei si in valuta
Modulul Imobilizări conține funcțiunile necesare pentru gestionarea mijloacelor fixe corporale, necorporale și în curs
Metode variate de calcul al salariului brut. Precizie în respectarea legislației pentru calcularea taxelor și a declarației unice
Synapsa Personal integrează o gamă largă de facilități pentru gestionarea forței de muncă în echipe de orice dimensiune
Gestionezi ușor informațiile referitoare la mentenanța mașinilor, utilajelor, navelor.
Configurezi și gestionezi listele de prețuri și tarife, pe care le folosești în vânzările de servicii sau mărfuri en-gros și en-detail
Modulul Indicatori conține generatoare de rapoarte și grafice ce folosesc baza de date colectată cu ajutorul tuturor celorlalte module Synapsa
Modulul SAF-T conține funcțiuni pentru generarea și verificarea declarației 406 SAF-T
In acest modul se defineste structura firmei: centre, departamente, sucursale, grupuri de acces la informatii
În acest modul se gestionează drepturile de acces ale utilizatorilor la funcțiunile din aplicație
Synapsa e ușor de utilizat și te ajută să nu greșești, fără să te restricționeze. Pentru că majoritatea notelor contabile sunt automate, chiar și dintre cele mai complexe, îmi rămâne mult mai mult timp pentru alte lucruri importante pentru bunul mers al firmei.
Folosim platforma Synapsa din anul 2012. Ne permite să facem servicii mai rapide, de calitate mai bună și să menținem clienții mai bine informați. Iar clienții mulțumiți plătesc întotdeauna la timp.
Gestiunea materiilor prime si a materialelor, a obiectelor de inventar este foarte usor de realizat, chiar pentru o persoana care nu are studii de contabilitate. Structura aplicatiei este facila si explicita. Timp relativ mic pentru introducerea documentelor si generarea stocurilor. O experienta foarte placuta, prompta si eficienta.
Synapsa ne ajuta la obtinerea rezultatelor corecte, cu minim de erori umane. Selectiile pe care le poti face sunt un mare plus: cu un minim de informatie, poti gasi cu usurinta ceea ce cauti indiferent de perioada, intr-o baza de date de peste 14 ani.
Te-ai saturat de programele gri din calculator?Te-ai saturat sa ai 3 programe + 33 de exceluri (care nu se potrivesc unele cu altele)? Cu Synapsa, digitalizarea este ceva nu numai necesar dar si placut. Testeaza chiar tu, chiar azi.
Folosim module cookie pentru a oferi cea mai bună experiență de navigare pe site. Vezi Politica de cookie