Folosim module cookie pentru a oferi cea mai bună experiență de navigare pe site. Politica de utilizare a cookie-urilor

Companie




Despre noi

Mnemos este companie de IT românească, cu sediul în Constanța. Facem parte dintr-un grup de firme cu activități de producție de software și servicii de contabilitate și consultanță.

Produsul nostru principal, Synapsa Cloud ERP, este soluția practică și complexă pentru producție, servicii, utilităti, distribuție și retail, pentru firmele medii din România, de la start-up-uri ambițioase și până la companiile cu mii de salariați.

De-a lungul timpului am creat diferite generații de aplicații. Am studiat necesitătile clienților, am definit arhitectura bazelor de date, ne-am imaginat interfețele și designul. Am scris mult cod. Am implementat sisteme informatice, am creat sisteme de asistență și suport. O mulțime de oameni au folosit și folosesc aplicațiile noastre.

Începând din 2011 am transformat toate aplicațiile din protofoliu din vechile tehnologii client-server în aplicații web-based, păstrând același nivel de complexitate, viteză de operare și ergonomie.

Alte soluții dezvoltate de noi sunt pentru Resurse Umane, Managementul Documentelor, dar și soluții personalizate pentru CRM sau industrii de nișă, cum ar fi pentru servicii aeroportuare sau pentru administrarea rețelei de internet prin fibră optică.

facturare tablou de bord imobilizari indicatori restaurant retail registratura definirea-companiei contabilitate

Synapsa versiunea 4

Printre noutatile aduse de versiunea 4 sunt: posibilitatea ca utilizatorii sa isi configureze meniurile preferate si sa le organizeze in tabloul de bord, astfel incat sa le aiba la indemana, sistem de alerte pentru diferite evenimente sau documente, importuri si exporturi de date, astfel incat lucrul sa fie cat mai prietenos, rapid si deci eficient.

"...Folosim această suită de programe încă din 2002. O prietenie îndelungată..."

Gabriel Arvinte - Newset

"...În Synapsa poți găsi cu ușurință ceea ce cauți, indiferent de perioadă, chiar și într-o bază de date ce începe din 2007..."

Magda Staicu - Navtron

Synapsa versiunea 3

Odata cu versiunea 3, programul a capatat un aspect mai modern si un plus de ergonomie. Designul si capacitatile web se modernizeaza si se demodeaza rapid, de aceea este necesar ca echipa sa tina pasul. Totusi, daca este usor sa schimbi designul si functionalitatea unei aplicatii simple, intr-un ERP nu este atat de usor, intrucat sunt zeci de pagini de aplicatie ce trebuie modificate si verificate de fiecare data. Dar satisfactia clientilor ne-a aratat ca intotdeauna merita efortul.

images_files/testimoniale1.png

Synapsa poate fi folosita si de firmele mici, ca serviciu SaaS

Synapsa este un sistem ERP destinat firmelor medii, dar orice echipa il poate folosi, cu minim de configurari si training, si timp record de implementare. La aceasta, se adauga si suportul rapid, acordat de o echipa profestionista de suport si asistenta.
Firmele mai mici aflate in dezvoltare aleg Synapsa pentru ca, altfel, odata cu cresterea, va fi oricum nevoie de trecerea pe un sistem performant. De ce sa nu incepi direct cu synapsa? Se acorda facilitati de preturi pentru start-up-urile ambitioase.

images_files/istoric_synapsa_2018.jpg

Synapsa versiunea 2

Cloud computing este la moda, browser-ele sunt din ce in ce mai performante, iar aplicatiile web pot avea toate functiunile si viteza aplicatiilor desktop, care multa vreme au fost regretate de anumiti utilizatori. Dar avantajele aplicatiilor web sunt indiscutabile. De aceea, tot mai multe firme migreaza catre aceastea, profitand de avantajele tehnologice, preturile mai mici si libertatea de miscare.
Synapsa este un sistem competitiv pe aceasta piata dinamica, in care producatorii de aplicatii web vin din doua directii: 1) vechii producatori de ERP care au transformat interfetele in noile tehnologii (putini - pentru ca este dificil) si 2) firmele care produceau site-uri web, care au inceput sa produca si programe de facturare sau stocuri (dar acestea nu au viziune si experienta cu sistemele ERP).

images_files/istoric_synapsa_2016.jpg

Noua interfata, in exploatare la firme cu sute de salariati

Un sistem ERP complex cu interfata noua (chiar daca bazele de date au fost pastrate) nu se rodeaza imediat. Este nevoie de timp, in care aplicatia sa fie utilizata in mod real, de cat mai multi utilizatori si in situatii cat mai diverse. Synapsa Cloud ERP ajunsese la maturitate.

images_files/istoric_synapsa_2012.jpg

Lansarea în web - Synapsa Cloud ERP versiunea 1

Între 2010 și 2012 am creat setul de aplicații Synapsa ERP, pe baze de date sql și interfețe web. În ianuarie 2012 sistemul a început să fie utilizat de primul client. Treptat, toții clienții noștri, care utilizau vechile aplicații client-server (Mnemos Applications) au trecut la utilizarea noilor aplicații Synapsa. Bazele de date au fost păstrate, asigurându-se trecerea lină la noul sistem, putându-se lucra în paralel în ambele sisteme, o bună perioadă de timp. Toți clienții nostri au inceput sa utilizeze aplicațiile Synapsa, fie din calculatorul de la birou, fie de pe orice dispozitiv mobil inteligent.

Mnemos ERP Applications

Mnemos ERP Applications era o suita complexa de aplicatii in tehnologie client-server. Era creata pentru firme ce aveau necesitati complexe. Din pacate, era in plina criza, iar investitiile erau puse in asteptare. Multe firme au dat faliment, iar altele au pus pauza oricaror investitii, inclusiv in sistemele software. In acea vreme, programele gratuite au inceput sa fie din ce in ce mai populare. Dar pentru a avea programe gratuite sau cat mai ieftine, trebuie ca metoda de exploatare si punere in functiune sa fie cu costuri minime (zero - nu exista :) Cu echipa fractionata si in imposibilitatea de a vinde sisteme si catre clienti noi, in afara celor care erau deja utilizatori, am luat hotararea de a schimba tehnologia - incepand migrarea care tehnologia web, care atunci lua amploare din ce in ce mai mult. Desi, pe atunci un ERP in web parea o utopie pentru multi români.

images_files/istoric_synapsa_2008.jpg

Un nou început

În 2008 am luat hotărârea de a ne separa. Echipa noastră s-a divizat. Era o perioadă de maxim economic dar și de mare avânt al internetului și aplicațiilor web. Am început să învățăm cât mai multe despre programarea pentru internet, de la site-uri web, design și optimizare SEO și până la crearea interfetelor complexe pentru ERP - programarea pentru web fiind complet diferită de programarea aplicațiilor desktop, pentru sisteme de operare Windows.

images_files/istoric_synapsa_2004.jpg

Activitatea progresează

Între 1999 și 2004 au fost ani de muncă multă și din ce în ce mai multe satisfacții. Firma noastră creștea, echipa noastră se făcea din ce în ce mai numeroasă, anvergura proiectelor creștea și ea. Aveam deja un set considerabil de aplicații în ERP, CRM si BI, pe baze de date Oracle. Clienții noștri erau firme din ce în ce mai mari și cu necesități din ce în ce mai provocatoare, atât din punct de vedere informatic, cât și al implementării, asistenței și mentenanței.

images_files/istoric_synapsa_1998.jpg

Începutul

Primele aplicatii de contabilitate si gestiune. Pe atunci in Fox Pro. Primele contacte cu firme care aveau necesitati reale pe care le rezolvau prin intermediul aplicatiilor noastre informatice.