Folosim module cookie pentru a oferi cea mai bună experiență de navigare pe site. Politica de utilizare a cookie-urilor

Managementul Resurselor Umane

Synapsa HRM integreaza o gama larga de facilitati pentru gestionarea fortei de munca in echipe de orice dimensiune.

Aplicatia este web-based, la fel ca si intregul sistem Synapsa ERP.
Toate documentele se stocheaza in cloud sau in serverul firmei.
Nu este necesar sa fii la birou pentru a lucra la intreaga capacitate.

Functiunile sunt organizate in 5 aplicatii, iar ariile de functionalitate acoperite sunt urmatoarele:

Personal

  • Administrarea datelor de Personal
  • Automatizarea producerii documentelor de personal (contracte, acte aditionale, etc)
  • Stocarea tuturor documentelor salariatilor
  • Alerte de expirare a certificarilor
  • Organizarea personalului pe puncte de lucru, centre, departamente si formatii.

Salarizare

  • Sporuri configurabile
  • Popriri configurabile
  • Avansuri in transe multiple
  • Prime de mai multe feluri
  • Tichete de masa, de vacanta, cadou
  • Concedii medicale si de odihna
  • Penalizari, alte drepturi, zile libere platite, somaj tehnic
  • Nota contabila de salarii organizate pe centre/departamente
  • Declaratia 112 softul A si J
  • Multiple rapoarte detaliate, istorice, centralizatoare, fluturasi detaliati

Normarea muncii

  • Pontaje
  • Pontaje pe lucrari
  • Foaie de calcul
  • Sporuri configurabile, aferente timpului lucrat
  • Metode configurabile de calcul al salariului brut lucrat

Recrutare

  • Publicarea posturilor vacante
  • Organizare pe puncte de lucru si departamente
  • Stocarea datelor aplicantilor
  • Pagina de aplicare online integrabila cu site-ul firmei

Portal intern

  • Publicarea profilelor noilor colegi, in portalul intern, pentru a-i face cunoscuti in echipa
  • Publicarea datelor de contact ale colegilor in portalul intern
  • Publicarea in portalul intern a procedurilor, articolelor si anunturilor
  • Protectia datelor interne prin autentificare sau IP whitelist.
Salariati - parteneri cu rol intern

In Synapsa, redundanta datelor este tratata cu maxima seriozitate. Pentru aceasta, este necesar ca orice persoana fizica sau juridica ce intra in relatii cu compania, sa apara o singura data in sistem. Un partener poate avea mai multe roluri cumulativ: Furnizor, client, responsabil, sofer, agent si orice alt rol, inclusiv "salariat". Aceasta inseamna inclusiv, ca datele personale aferente acestei persoane sunt stocata o singura data, intr-un singur loc, si pot fi accesate simultan, sub diferite forma, in punctele de interes.
In acest fel, un salariat poate fi regasit si in contabilitate in relatie cu conturile aferente drepturilor de personal - acelasi salariat pentru toate conturile, aceeasi intrare in baza de date ca si in salarii.
Astfel, orice fisa de persoana, precum si orice fisa de cont asociat vor putea sa fie "imperecheate" cu usurinta.

Note contabile de salarii

Nota contabila de salarii se obtine automat in Contabilitate. Ea poate sa fie configurata sintetica sau analitica, pe centre/departamente sau cumulat.
De asemenea, notele contabile aferente popririlor sunt configurate si se inregistreaza automat, in legatura si cu partenerii externi.

Obiecte de inventar date in folosinta salariatilor

Tot datorita integrarii datelor, fisele de obiecte de inventar data in folosinta catre salariati sunt evidentiate in legatura directa cu fiecare salariat in parte - acelasi din programele de personal si salarii. Obiectele de inventar in folosinta sunt urmarite in programul de Gestiune.