logo

Synapsa Achizitii

Tine achizitiile sub control

Cu Synapsa ai un proces de achizitie transparent si eficient. Uita de aprobarile prin telefon sau Whatsapp.

achizitii

Mobil

Lansezi comenzi de aprovizionare, urmaresti parcursul lor, vezi stocul instant in telefon.

Citeste

Kanban

Urmaresti parcursul solicitarilor de achizitii in tabla Kanban, pentru a avea o imagine clara in orice moment.

Citeste

Coduri de bare

Scaneaza, genereaza si printeaza coduri de bare si coduri QR pentru a eficientiza activitatea.

Citeste

Proiecte

Solicitarile de aprovizionare separate pe proiecte si lucrari in cadrul proiectelor.

Citeste

Automatizare

Generezi usor necesarul de aprovizionare in baza ofertelor, comenzilor, stocului minim/critic.

Citeste

Planificare

Evaluarea necesarului de aprovizionare in functie de comenzi, ofertele contractate, rezervari, stocul curent.

Citeste

Datele furnizorilor

Oriunde ai fi, pe telefon sau calculator, la birou sau in aeroport, poti vedea informatiile importante despre furnizorii tai.

Date de contact

Ai datele furnizorilor la indemana oriunde ai fi: date de contact, datele oficiale din portalul ANAF, adrese, numere de telefon, persoane de contact.

Facturi si plati

Selectezi cu usurinta folosind diverse criterii de filtrare: facturile neplatite, pe furnizori si scadente, lista facturilor primite, soldul pe fiecare furnizor

achizitii

Stadiul comenzilor

Urmaresti parcursul solicitarilor de achizitii in tabla Kanban, pentru a avea o imagine clara in orice moment.

Comenzi lansate

Lansezi comenzi de aprovizionare sau referate de necesitate, din telefon, tableta sau calculator. Acestea sunt trimise instant spre aprobare, iar colegii sunt anuntati prin alerta in telefon (la fel ca in Whatsapp cand primesti un mesaj).

Aprobare

Dai aprobare solicitarilor primite, sau, dupa caz, le respingi sau aprobi o cantitate diferita de cea solicitata. Urmaresti stadiul solicitarilor proprii. Nu mai este nevoie sa ii suni pe colegi sa ii intrebi ce se mai intampla cu comanda ta.

Cereri de oferta la furnizori

Transformi comanda de aprovizionare in multiple cereri de oferta si le trimiti prin email catre furnizori.

Oferte primite

Inregistrezi oferele primite de la furnizori si le compari intre ele pentru a o alege pe cea potrivita.

Comenzi la furnizori

Transformi comenzile de aprovizionare, ofertele primite sau necesarul de aprovizionare in comenzi de achizitie si le trimiti prin email la furnizori.

Receptii si e-facturi primite

Poti inregistra receptiile primite cu aviz sau factura prin simpla transformare a comenzilor. Primesti e-facturile direct din SPV.

Mobil

Comenzi de achizitie din telefonul mobil

Foloseste aplicatia Synapsa Tasks pentru a lansa comenzi de achizitie si a contribui la parcursul lor: aprobare, respingere, urmarire stadiu.

Vezi in timp real

Vezi in timp real stocurile din toate gestiunile la care ai acces pentru consultare.

Inregistrezi

Poti inregistra comenzi de achizitie, dar si miscari din gestiunile la care ai acces, direct in telefon: intrari, iesiri, retururi.

achizitii

Planificare

Necesarul de aprovizionare

Synapsa te ajuta sa calculezi necesarul de aprovizionare in functie de mai multi factori.

  • Stocul curent

    Vezi in orice moment stocul curent pe orice dispozitiv, atat cele cu ecrane mari cat si pe telefon.

  • Stocul minim/critic

    Poti configura alerte de cantitati minime pe anumite articole. Necesarul de aprovizionare se poate calcula automat in functie de aceste limite minime.

  • Gestiuni alocate

    Poti repartiza marfurile in depozite, materialele santiere, alocandu-le pe gestiuni diferite (in care poti seta alerte de stoc minim separat).

  • Rezervari

    In orice gestiune poti aloca rezervari pe articole, individual, atat pe proiecte cat si direct pe clienti. Astfel, colegii vor sti ca, chiar daca un articol este in stoc, el nu este disponibil si e necesar sa se achizitioneze suplimentar.

  • Comenzi de la clienti

    Alegi un set de comenzi si verifici fata de stocul curent care sunt cantitatile de produse, marfuri, materii prime sau materiale care trebuie achizitionate. Daca produsele au retete, atunci programul va calcula automat si necesarul de materii prime aferent.

  • Oferte contractate

    Ofertele contractate sunt tratate similar cu comenzile de la clienti, dar sunt de obicei contracte unicat, ce contin volum mai mare de articole de achizitionat, produs si livrat.

achizitii

Operatii si documente

Pornesti de la un necesar de aprovizionare, care poate fi ad-hoc sau calculat cu ajutorul aplicatiei. Il tranformi intr-o solicitare de aprovizionare. Circuitul poate fi "sarit" astfel incat nu este necesara parcurgerea tuturor pasilor. De exemplu, cel mai scurt ciclu este din solicitarea de aprovizionare aprobata, direct in factura primita. Poti fi urmati toti pasii sau niciunul.

referat de necesitate comanda de aprovizionare aprobare istoric aprobari necesar de aprovizionare stoc minim/critic cerere de oferta la furnizori oferta primita comanda la furnizor receptie cu aviz e-factura primita

Eficient

Coduri de bare sau coduri QR

Prin folosirea codurilor de bare sau QR, timpul de identificare si alegere a articolelor se diminueaza drastic si creste precizia gestionarii stocurilor.

Scaneaza si stocheaza coduri de bare

Codurile de bare se pot folosi in Synapsa Gestiune la orice pas, pentru a identifica instant articolele, inca din faza de inregistrare a solicitarilor de achizitii, inclusiv la cautarea in nomenclatorul de articole, in stocuri sau in istoricul de miscari din gestiune.

  • Scaneaza cu un scanner

    Poti utiliza orice scanner de coduri de bare pentru a utiliza codurile de bare in Synapsa.

  • Scaneaza cu telefonul mobil

    Poti utiliza facilitatile din aplicatia mobila Synapsa Tasks pentru a scana codurile de bare ale articolelor la orice pas.

gestiune
E-factura din SPV

Introduci automatizat e-facturile primite

Primesti e-facturile direct in Synapsa si le operezi usor in baza unor machete de lucru. Una dintre problemele care apar adesea este faptul ca furnizori diferiti dau coduri si denumiri diferite acelorasi articole achizitionate. Pericolul in aceasta situatie este acela de a aglomera nomenclatorul propriu de articole cu coduri si denumiri redundante. Synapsa te ajuta sa eviti aceasta problema.

Asociezi articolele

Poti asocia articolele venite pe e-factura cu cele din nomenclatorul propriu.

Programul invata

Synapsa invata si tine minte asocierile tale, astfel incat ele vor intra automat la urmatoarea e-factura.

gestiune_spv

Achizitii in Proiecte

Orice comanda de aprovizionare se poate asocia la o lucrare din cadrul unui proiect. Un necesar de aprovizionare se poate calcula aferent unei oferte contractate, pentru care s-a deschis un proiect.

Vezi si modulul Proiecte
achizitii

Ești gata să începi proiectul tău?

  • Pe orice dispozitiv
  • 25+ module la alegere
  • 700+ funcțiuni
  • Implementare asistată
  • Documentație video
  • Asistență video, telefon, chat, email
Incepe proiectul tau Synapsa
Metrics 158 /112 /1/ 0